Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Daniel Erikson - 9 maj 2010 20:30

1996 provade jag för första gången en liggcykel. I februari i år hade flera modeller provcyklats, modell valts och tillbehörslistan kryssats i. Denna vecka kom så äntligen paketet från Holland med min egen Challenge Ventus. "Ett barn på julafton" är nog beskrivningen som stämde väl in på mig när jag fick ta emot och öppna paketet. Och barndomsåren hemma i cykelaffären återupplivades ännu en gång med uppackning och montering av cykeln innan jag trampade iväg... (med hjälm!)


     

  



Fotograferandet har legat lite lågt av ovanstående anledning. Under slutet av veckan var jag och mina kollegor på resa till Åhus, Vattenriket och Bäckaskogs slott. Ett par härliga dagar i trevligt sällskap. Och nej, ni får inte se några bilder på huttrandet miljöinspektörer under båtturen i Vattenriket. Däremot dörren till det gamla orangeriet på Bäckaskogs slott.


Ovido - Quiz & Flashcards